lørdag

Tur til Sverige.

I dag har jeg vært på Nordby i Sverige sammen med Johanne og mammaen hennes. Til tross for gale nordmenn, kaotiske parkeringsplasser og laaaang dokø var det en flott tur.

Vi "fika" på en benklignende greie.

Johanne er ordentlig søt,


mens jeg for min del ser skeptisk ut.


Siden fotografen ikke sa "Cheese", klarte jeg ikke å smile. Det gjorde derimot Johanne, som har litt mer øving i sånne ting.

jeg har forresten en blå kjole på!


og så fant jeg sjokolader som var større enn meg. I alle fall nesten.


Johanne fikk tak i det livsnødvendige


og det samme gjorde jeg.


ellers var vi ganske så harry - siden vi tross alt var på "harrytur" til sverige.


og det var ganske så fint vær.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Fredrikstad brua på vei inn i fr.stad^^ *u* smart sjø ;D
Godt og høre du hadde en fin harry tur vennen =D
Du er skeptisk men like PEN som alltid søte du,
hun Johanne var også PEN,PEN,PEEEN!! ;D
Kunne gjerne sett ut sann lizzom ;O
Fikk du shoppa noe da??
Klem <3

Amelia sa...

Åh, det er jo såå kos og litt stress med harrytur :D

Ingrid sa...

Du var også veldig søt i den blå kjolen!!!

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive