fredag

På livets skole lærer vi noe nytt hver eneste dag.


og jeg tenkte at jeg skulle dele disse kunnskapene med dere der ute:

- har man fine gnagsår på føttene, svir det innmari når man dusjer. Noe jeg fikk smertelig erfare for et par minutter siden. Det kan derfor være lurt å pakke beina inn i plastposer før man skrur på vannet, eventuelt... ta på seg sokker. Det skal i alle fall jeg gjøre neste gang (nå må jeg sove med sokker på i stedet for, fordi bandasjene mine er kliss- våte, og væsken fra sårene sikkert kommer til å feste seg på lakenet.)

-Dere visste det sikkert ikke... men det er fullt mulig å bli litt lettere rød av 18 minutter i solarium. Det kan være smart å ta litt solkrem på, hvis man har store planer om å bli liggende lenge.

-En klem, et smil og en fin dose humor hjelper mot det meste.

-"Fake it until you make it" er egentlig ganske effektivt.

I morgen skal jeg på Harry - tur til Svinesund.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jepp... jeg tok 20 minutter i solarium, plakaten det sto: NYE SOLRØR!, ja den overså jeg, dette var for tre dagers siden, og jeg er rød som en hummer og har vondt, det klør og det svir. Har ikke dusja på de tre dagene fordi det er utrolig vondt å stå i dusjen, så jeg er heelt enig med annika der =)

Tenker på deg annika.
*klem*

Anonym sa...

Den tavla har jeg sett mange ganger! Jeg kom tilfeldig over bloggen din nå i kveld og har brukt den siste timen på å lese gjennom kampen du kjemper å Capio.
For fire år siden bodde jeg i det samme huset, satt ved de samme bordene til måltidene og spiste tilslørte bondepiker iblanda salte tårer. Jeg er den hvite masken på veggen.
Nå er jeg helt frisk, snart ferdig utdannet og lever livet. Fortsett å kjempe - det er verdt det!! Og det vil bli lettere etterhvert - flere gode og færre dårlige timer og dager. STÅ PÅ!! Det er nå som livet er ditt!

Anonym sa...

Du e tøff, syns æ! Ikke bare pga d du gjør og alt du går igjennom, men pga sjølironi og dæven døtte- vittige kommentara. :P Digge dæ! :-)

Anonym sa...

Har nå lest bloggen din. Er stum av beundring - du kan virkelig skrive :)

Stå på videre i kampen!

Caroline sa...

au igjen sier jeg bare =S
jeg ble solbrent etter 10min en gang!! xD (nye rør vel og merke)
Du er sterk og tror du vil klare dette jeg, hva tror du selv?
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive