fredag

Jeg skal hjem.

På onsdag skal jeg pakke sakene mine, ta bussen til Gardermoen og sette meg på et fly nordover. Det blir rart å dra fra noe som ligner på vår til vinter og store mengder snø, men bortsett fra det, kjenner jeg at det blir litt godt å få en pause fra dette stedet. Har tross alt vært her i 2 måneder nå, og det er på tide å prøve seg litt ute i verden.
Heldigvis er jeg ikke blitt institusjonisert, noe man ofte blir av å være innlagt.

Noen bilder fra uka som har gått:

jeg fortalte vel at vi holdt på med et puslespill?

det er ferdig!





jeg er en dyktig dukstryker.


5 kommentarer:

Mari sa...

jeg håper du får det åkej hjemme:) også blir det sikkert deilig å komme tilbake til våren når du vender nesen sørover igjen!:p

Anonym sa...

INSANE pusplespill!

Anonym sa...

Det blir fint å se deg igjen

Caroline sa...

Jeg var å på svinesund i dag :O
Hadde vært kos og møtt på deg ;)
Elsker og se bilder =D
Klem <3

Caroline sa...

ps. Ja, 2 mnd er lang tid så det blir godt og komme deg vekk litt =)
Hvor lenge skal du være der??
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive