mandag

På Capio drømmer vi om livet.

Vi drømmer om dagene som skal komme, om steder vi skal reise til, om ting vi skal gjøre og vi legger planer om alt mulig. Det spiller ingen rolle om det blir noe av noen av disse fantastiske tingene vi snakker om - akkurat det er ikke så viktig, for tankene er gode nok i seg selv.

Pas. X & jeg har vært på shopping. Det var en fin tur, selv om det var litt dårlig tid. Jeg klarte å bruke 1200 kr uten å få dårlig samvittighet for det, og jeg har til og med fått tak i nye sko. Sånne hvite vintersko fra Lacoste, som ser litt ut som gummistøvler. Det passer jo bra nå som det snart er sesong for sørpe og slaps.
Ellers rasket jeg også med meg en kjole fra H&M og noe sminke. Flott. Og så har det vært strålende sol i dag, og 9 plussgrader. Jeg håper våren kommer snart.

2 kommentarer:

Amelia sa...

Håper på den våren jeg også! På tide at den tar turen til Norge kjenner jeg!!

Drømmer er viktige.. :)

Anonym sa...

Veldig sant! Liker å drømme med deg:) Snart blir det isdans på oss to. Hehe:)
Klem fra Johanne

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive