torsdag

it is the soul afraid of dying that never learns to live.

Det ble torsdag til slutt. Pappa og Sandra har ankommet, og jeg og lillesøster har vært en liten tur i Østfoldhallen, uten å kjøpe noe som helst. Jeg har puslet puslespill, hatt kjøkkentjeneste og drukket Fresubin til den store gullmedaljen. Jeg har hatt masken på, som vanlig, og snakket så mye at jeg blir sliten av meg selv. Høyt oppe & lavt nede. Der har dere meg i et nøtteskall.
Dessuten har det vært gruppe her i dag, og det var behandleren min som hadde den. Hun demostrerte LATTERYOGA for oss, og det var nesten sånn at jeg måtte trekke på smilebåndet.

I morgen er det fredag og jeg skal ikke være her i helgen. Det er litt skummelt, det må jeg innrømme, for jeg har ikke vært på egenhånd siden desember, og det begynner å bli en stund siden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til. Det kommer til å gå bra. Klisjé? Ja, men allikevel tror jeg på det i dette tilfellet.

Anonym sa...

Lykke til. Det kommer til å gå bra. Klisjé? Ja, men allikevel tror jeg på det i dette tilfellet.

obsession sa...

tanta mi har latteryoga kurs (:
de fleste hadde hatt godt av det egentlig.

Caroline sa...

Kos deg masse vennen :D
skummelt er det nok, men du kan alltis dra tilbake når det blir for vanskelig husk <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive