tirsdag

Pappabesøk.

Pappa ramlet inn døren her i 19tiden og hadde med seg en stor pose fra Panduro, samt noen andre greier. Etter tusentall av mindre okei timer og mindre gode følelser, passet det fint med noe som kunne være med på å gjøre dagen noen hakk bedre.
Jeg skjønner jo at jeg virkelig har lagt meg ut på verdens tyngste og lengste maraton. Et ordentlig løpe-i-motbakker-maraton, og kommer jeg meg helskinnet igjennom dette, ja, da tror jeg nesten at jeg er utdannet nok til å takle det meste som kommer i motvind i fremtiden.

Uansett. Det var fint med besøk.


Det Nye, tannbørste, dagkrem, snus og rensekrem.


panduropose!


et "lag deg et sjal" sett, i rosa og hvitt. Så nå blir det sjallaging.


Tegnesaker.


decoupage - ting. Boks, servietter og diverse.


perlelagingsutstyr og tråd. jeg fikk også et sett med noen
perlegreier, men det glemte jeg å ta bilde av.


Hah! Kinesiske fødselsdyr, så gjett hvem som skal lage sitt eget lykkearmbånd?

2 kommentarer:

A m e l i a sa...

Så bra at du iallefall fikk et høydepunkt i dagen din :)

Caroline sa...

Så bra det ble bedre på kvelden søte! :)
Ååå, fikk lyst og på panduro shopping selv =p
Mye fint og det er så morsomt og lage!! ;)
Klem <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive