onsdag

and I wisper why can't you love me, I'll change for you.


i dag har jeg fordrevet tiden med decoupage.

Det er onsdag, og jeg har vært her i 15.dager. Jeg har begynt å ta noen fibergreier for magen som smaker herligheten selv og jeg har fått en ny livrett: brødskive med masse smør, banan og fibergreier. Anbefales på det sterkeste!

Pappa har vært her litt i dag også, og vi hadde samtale med E. Det var en lang time, spesielt for meg som måtte fryktelig mye på toalettet. Men sånne samtaler skal vissnok være bra for alle og enhver, ikke at jeg har de helt positive erfaringene med slike snakketimer som denne, men det gikk greit.

Ellers har jeg tatt av meg solskinnsmaska mi, klippet den i stykker med saksa som ligger på stuebordet og den er halveis dyttet ned i søppelkassa. Der kan den være enn så lenge, til jeg finner ut at det passer seg å lage ei ny. For tiden sitter nok Mørkets Fyrste igjen med makten, og munnvikene smiler feil vei. Jada, neida, så deeet altså.



klipp og lim i skrivebok, ja.


sannheten. og den er ikke så grusom egentlig. det er sånn
de tenker her også. jeg øver meg på det.


jeg har lagd meg lykkearmbånd. jeg vet ikke om det
bringer lykke, med tanke på at det var jeg som lagde det, men
det vil tiden vise.

jeg har fått to nye sengekamerater. av pappa.

1 kommentarer:

Tonje sa...

Så fine de nye sengekammeratene dine var :)
Håper ting går bra :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive