fredag

Alt eller ingenting.


Er det noe jeg hater, så må det være ambivalensen, usikkerheten og alle hjernecellene som er overfylt av ”vet ikke”. For i dag er jeg jammen ikke sikker på hva jeg vil. Det er greit nok at jeg ønsker å kjenne varmen fra sola, og det er greit nok at jeg ønsker meg dager der jeg kan smile fra hjertet og si: ”jeg har det bra” når mennesker spør meg om hvordan jeg har det. Men jeg mistenker sterkt at jeg kommer til å savne skjørheten og gjennomsiktigheten min, og jeg skulle ønske at det ikke var sånn at man er nødt til å velge. Man kan ikke passe de minste størrelsene på barneavdelingen samtidig som man skal være bedre. Jeg skjønner jo det. Jeg skjønner jo at det ikke er mulig å stå med en fot på hver side, skjønner at man ikke bare kan velge de tingene man vil ha og velge bort de man ikke orker å ta stilling til. Greit nok at livet er fylt av nyanser, men akkurat i dette tilfellet er det ingen. Det er litt sånn: alt eller ingenting, og jeg skulle ønske at det var enklere.


2 kommentarer:

Caroline sa...

hadde også ønsket det var enklere for deg, men du har jo ikke valgt og bli syk <'3

Anonym sa...

Hva om du tenker som så at med begge beina på den friske siden, vil du få det bra? Du har nok veldig rett i at det ikke går an å beholde noe av sykdommen om du vil bli frisk, så bestem deg for å bli frisk - og gjennomfør det! Bit tenna sammen, og kjemp deg gjennom:) Vet at det er lettere sagt enn gjort, men ikke tenk for mye, bare gjør det - tro meg, det er verdt det:)
Mange klemmer

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive