tirsdag

Sick.

"mamma, er det normalt å ha vondt bak og inni øynene?!?"
"ja, hvis du har bihulebetennelse, så."
Å halleluja. Jeg har så vondt i øynene mine at jeg nesten ikke klarer å se til siden, og det kjennes ut som om de skal poppe ut av hodet mitt hvert øyeblikk. Dessuten snurrer gulvet når jeg går, men det er vanskelig å vite om det er feber eller noe helt annet som gjør sånn at formen er helt forferdelig. Men. Ingenting skal få ødelegge denne dagen, for nå er kofferten pakket og snart er jeg på tur tilbake til leiligheta mi!


1 kommentarer:

ariKanne sa...

God bedring ♥ Flere som er sjuke skjønner jeg :(

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive