tirsdag

Farvel til desember.

Månedens høydepunkt: Menneskene i livet mitt og familien min, juleferie, innlevert særoppgave og en fin liten dose med motivasjon for å få til en forandring.

Månedens nedtur: Angsten har blitt sterkere i løpet av desember.

BRATING denne måneden: Julepynt, pepperkakehuslaging, baking, tid med familie og venner, shopping, julekalender på tv, juleferie, og at året snart er omme.

CRAPTING denne måneden: Elefantstemmen og vonde følelser.

Beste shopping: Jeg vet ikke, jeg. Ny kjole kanskje. Smykker og hvite knestrømper. Og alle julegavene jeg har kjøpt, det er bra shopping det.

Verste shopping: Tja. Jeg svir jo av penger på tyggis, sukkerfrie pastiller, diverse motemagasiner og ikke minst: snus. Det kan ikke klassifiseres som shopping, men er likevel ting jeg burde velge vekk.

Nye uttrykk: "...jeg tror jeg er syk."

Jeg er hekta på: å sove middagshvil hver dag.

Jeg spyr av: Dårlige mønster som nesten er tvangsbasert, en kropp som slettes ikke fungerer og kulden.

Jeg er forelsket i: Sex & The City.

Månedens drittsekk: Elefantmannen.

Angrer på: At jeg nok engang lot meg selv bli svakere.

Og ellers?
på mandag drar jeg til oslo sammen med mamma. jeg tror jeg er klar for å si farvel til ting som ikke burde være der. det er på tide å få se at solen skinner litt.

tommel opp: nok et år er over.
tommel ned: jeg gruer meg til onsdag i neste uke.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive