onsdag

Utfording.

Motatt av Stine Manea <3, og ja, jeg skal gjøre et forsøk. REGLER:
Kopier disse reglene inn i ett nytt innlegg på bloggen din og link til vedkommende du fikk utfordringa fra!
✰ Del 7 ting om deg selv som folk muligens/sannsynligvis ikke vet om deg.
✰Send utfordringa videre til andre bloggere du har lyst til å vite mer om.
✰ La dem få vite at du har utfordra dem!

1. Jeg er vokst opp i en ekstrem religiøs familie, som gjorde sånn at jeg følte meg splittet mellom to "steder".
2. Jeg var helt sikker på at jeg ville bli noe STORT da jeg var veldig liten, og så for meg at jeg kunne bli president eller noe annet tull.
3. Da jeg var sju, var de der skyvedørene på butikken det skumleste som fantes.
4. Jeg har målt hjerneaktiviteten min ved hjelp av EEG og fine elektroder.
5. Jeg kan ikke forskjellen på følelsene mine, og klarer ikke å kjenne hva som er hva.
6. I perioder er jeg full av ville ideer og ekstremt kreativ. Jeg snakker fort og det er ikke alltid jeg tenker på hva jeg sier.
7. Jeg har dårlig selvfølelse.

Jeg sender utfordringen videre til Silje, Mariann og Thea.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive