fredag

Tromsø.

Helg. Hjemme hos mamma, pappa, Sandra og Peter - noe som i og for seg greit nok. Det er ordentlig vinter her, det snør noe helt forferdelig, og pappa møtte vissnok et menneske som var på skitur da han var ute å jogget med hunden vår tidligere. Skitur. I november!

Det stikker og klør over alt, og det er til å bli sprø av. Dessuten er jeg sår i rumpa etter timer med sitting i den fabelaktige bussen, og jeg har fått en eller annen fin greie i den høyre armen. Jeg har nesten ikke ord for hvor strålende jeg føler meg.

Og ellers? Vel. Jeg, mamma og Sandra skal på julemesse på Åsgård og hos Frimisjonen, og så skal vi handle ullpledd på Kid's, og ullstrømpebukser på Kapphal. Jeg håper virkelig det blir greit, for... når alt kommer til alt lengter jeg tilbake til Narvik og hybelleiligheta og stillheten.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive