torsdag

Legetorsdag.

"Ja vel, da," sa jeg etter mye fram og tilbake. "Greit".
Hva som skjer, vet jeg ikke. Søknad skrevet. Søknad sendt. Redd? Ja. Men jeg orker ikke tenke på det, for det er sikkert en evighet til jeg får svar likevel. Jeg håper at det tar lengre enn en hel evighet og vel så det. LANG TID.
I dag er det torsdag. I dag har jeg fått bra resultater på ei innlevering. I dag skal jeg rydde for det ser ikke ut her. Og se "Helstrøm rydder opp". Og dessuten skal jeg til Gunn - Iren og farge håret mitt mørkt igjen.

2 kommentarer:

Swampoline sa...

innen 4-6 uker kommer vel svaret?

Annika sa...

Jeg håper det tar lengre tid. Kanskje på at det svaret aldri kommer. Dunno.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive