torsdag

Never let go.

Can you lose everything, you ever had planned?
Can you sit down again, and play another hand?
Could you risk everything, for the chance of being alone?
Under pressure find the grace, or would you come undone?
That's how legends are made, at least that's what they say.

I ettermiddag har jeg vært hos Gunn - Iren. Det var veldig hyggelig, og det er få ting jeg setter så stor pris på her i verden som venner. Det å krype sammen i sofaen, se på dårlige tv programmer på tv mens man snakker om alt og ingenting. Hvis ikke det er fint, så vet ikke jeg. Dessuten er det gøy å være jente nå og da; når man kan kose seg med et gammelt Cosmopolitan

Dagrunn. Dagrunn er morsom. Jeg vet ikke om noen som ler så mye som henne (og Lone) - og det er fint å være sammen med noen som tar ting så pass uhøytidelig.

Okei, det sees kanskje ikke så godt på dette bildet, men Gunn - Iren er forferdelig søt. Og så trodde hun at England ligger i USA. Kniz.

M. Jeg bestemte meg plutselig for å bli mørk igjen.


Til slutt må vi ha med et bilde fra den fabelaktige turen til Ankenes i går:
Hvis ikke dette bildet er ordentlig sjarmerende, så vet ikke jeg. Hjerteknusere. Ja, det knuser i alle fall nesten hjertet mitt.

1 kommentarer:

Swampoline sa...

nommin dagens søteste

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive