lørdag

Farvel november.


Månedens høydepunkt: Snø. Det er pent å se på, og koselig å sitte inne når det daler ned utenfor.

Månedens nedtur: Hele november har vært ganske så kjip.

BRATING denne måneden: At det snart er desember og at året snart takker for seg. I tillegg har jeg fått et lite håp og et stort ønske om forandring, noe som er bra - og jeg håper at det varer sånn at jeg får en dose motivasjon til å fortsette.

CRAPTING denne måneden: Elefantstemmen, tårer og litt for mye kulde.

Beste shopping: Nye sko og hobbyduppeditter.

Verste shopping: Åh, jeg har brukt så mye penger på sukkerfrie pastiller.

Nye uttrykk: "vet ikke, vet ikke, vet ikke".

Jeg er hekta på: Nykokt kaffe og tre lag med strømpebukser.

Jeg spyr av: Stemmer som ikke burde være der, og når jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til.

Jeg er forelsket i: Klær.

Månedens drittsekk: Elefantmannen.

Angrer på: At jeg ikke tør å ta opp telefonen og si de fire vanskelige bokstavene, når ting er som verst.

Og ellers?
Vinteren er i full anmarsj, og det samme er denne fine vintermørketidsklumpen som surrer i magen min. Jeg har ikke vært på kino, og jeg burde virkelig gjort litt mer skolearbeid i tillegg til at jeg burde fokusere, være flinkere og handle mer julegaver. AMEN.

tommel opp: 2008 er snart over.
tommel ned: Tiden går for sakte.

1 kommentarer:

Swampoline sa...

Desember går jo fort :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive