søndag

You have everything you need, if you just believe.

Noen lørdager kan være ganske så fine, og det er slike dager jeg lever for. Slike dager der jeg klarer å legge alle disse "burde gjøre" og "må gjøre" litt til siden, være sosial, be elefantstemmen holde kjeft og le sammen med hyggelige mennesker. Noen ganger glemmer jeg hvor godt det er å ha hysterisk latterkrampe for ingenting, så til neste år skal jeg lære meg å le mer. Masse. Helst hver eneste dag.


I går pakket jeg inn julegaver. Ikke mindre enn to stykker! Wæo. Deretter dro jeg til byen med Dagrunn og kjøpte... ehm. 1 stk til.
I går kom Helle på besøk. Vi hadde egentlig planer om å se "Mamma mia!", men siden det gikk så utrolig mye bra på tv som for eksempel Melodi Grand Prix Jr. fant vi ut at det var ganske unødvendig å bruke penger på å leie film. I stedet for brukte jeg alt for mye penger på tull og tøys, og siden jeg er i sånn julemodus nå, fant jeg ut at jeg like godt kunne kjøpe meg et pepperkakehus. Jeg har aldri satt sammen et før i hele mitt liv.
Liminga, vel, den begynte bra. Inntil vi forsto at vi hadde alt for lite sukker på kantene, og de, på et magisk vis bare... ramlet fra hverandre. Jajamennsann, jeg må si at jeg tror jeg har en framtid innenfor byggebransjen.
Til slutt klarte vi å stable sammen huset. Det er det mest avanserte jeg noen gang har satt sammen, og legg merke til den herlige pipa. Flott, eller hva?
Selvfølgelig hadde vi glemt at melisen skal blandes ut med 1 stk eggehvite, så pynten bestemte seg for at den ville ut på aketur. Finere hus skal man lete lenge etter.
I år går jeg for en av disse gode gamle julekalenderene. Nå lukter det nellik og pepperkakehus og sukker i leiligheta mi. Jeg skulle ønske at det gikk an å legge ut lukter på bloggen.
Som vanlig ble det natt etterhvert. Men da jeg hadde bestemt meg for å pusse tenner, og hadde fjernet sminken og sånt, sto det plutselig fire stykker ute i gangen. Linn - Cecilie som bor ved siden av meg hadde besøk, og boom så var alle sammen flyttet inn til meg.
En lettere promille og singstar, bedre kombinasjon kan man vel egentlig ikke finne.Jim og jeg tar oss usedvanlig godt ut.Og jeg tror jeg burde satse på en framtid som fotomodell. Jeg har i alle fall varierte ansiktsutrykk.I natt har jeg sovet fire timer, og jeg føler meg usedvanlig oppegående. Det minner meg på at jeg egentlig bare trenger fire timer med søvn for å være i god form, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg stresser så med å sove seks til åtte timer, når jeg føler meg aldeles strålende etter fire.

hører jeg på julesanger, og Josh Groban står på repeat. På youtube (ikke at det er noen repeat - knapp der, men...) Mest fordi jeg får en god følelse i kroppen av stemmen hans. Og så burde jeg gå i dusjen, men det orker jeg ikke å gjøre ennå. Dessuten vurderer jeg sterkt å dra på kino sammen med Jim, Linn - Cecilie og Jonas i dag for å se Madagaskar 2, og gi blaffen i at jeg burde gjøre skolearbeid. Det er jo ei lang uke er det ikke?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lagt merke til at tennene dine allerede er veldig misfarget av snusen du bruker?

Annika sa...

har du lagt merke til hvordan tennene dine ser ut etter du har spist kanel eller drukket kaffe? :)

Swampoline sa...

pøsj. fine tenner^^
bra du hadde det gøy^^

Anonym sa...

For en latterlig ond kommentar. Ignorér! Du har hvitere tenner enn meg som aldri snuser, røyker eller drikker kaffe så det så :)(ikke at jeg anbefaler nikotinavhengighet, men det er i hvertfall ikke tenna det står på)

Anonym sa...

Helt enig, latterlig kommentar vedkommende lider sikkert av en eller annen form for salusi.
Har man ikke noe fint å si kan man la være å kommentere.
Iallefall Annika,du har fine tenner og på bildene ser de verken missfarget eller brune ut. Til deg annonym kan det være greit å spare på spydige kommentarer

Hilsen Sigrid

Anonym sa...

SÅ koselig hus!
Æ likte det! Det va skikkelig julich!:D Typisk sånn som jula e her i Norge, med slaske vær , snø ene dagen , litt regn neste. Da renn det jo nedover takan:P
hehe

Æ blir inspirert av alt du gjør, Annika:D Du e så kreativ!

<3

Anonym sa...

Du har rett, du burde le mer, du er veldig veldig vakker når du ler. Du lyser opp, fint å se på.

Linnéa sa...

HAHAHA; STYGGE HUSET

LinnCe sa...

haha, så arti :D
HAr snakka me Jim, vi vil ha entil sånn her kveld :D

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive