tirsdag

Skulk.

I dag har jeg bestemt meg for at jeg er syk. Ja, akkurat det er jeg. Jeg orker ikke noe som helst, og jeg er stresset og det er kaos i topplokket fordi jeg ikke fikk tak i de menneskene jeg skulle ha tak i da jeg prøvde å ringe ambulansestasjonen her, for å fortelle at jeg har eh... migrene i dag. Migrene, jeg? Ja. Særlig.
Jeg er sliten. Det har gått i ett de siste ukene, og jeg skjønner ikkr når jeg skal få tid til å puste - så jeg skal ta å ringe den der læreren min etterhvert, for å spørre om hvor mye det egentlig er meningen at jeg skal jobbe.

Nevnte jeg at jeg er sliten?


I går hadde jeg forresten bursdag. Slik var attenårsdagen min:

Fresh og fin som alltid, på morningen før jeg skal på vakt på ambulansestasjonen i Tromsø. Så hey; sånn så jeg ut på første delen av dagen, før jeg fikk skiftet og trødd på meg den fine uniformen.

Familien min og jeg dro ut for å spise. Det var i bunn og grunn ganske hyggelig, fordi det er lenge siden vi har gjort noe sånt, og det var ikke så verst. Og som dere ser, har Peppes mer enn bare pizza. Ikke verst, eller hva?

Min elskverdige lillesøster i dunjakke. Klar for å se på menyen eller noe i den duren.

Mammaen min og pappas hand - og en... pizza.

Siden jeg hadde bursdag, fikk jeg servert dessert med stjerneskudd og hele pakka.

Da vi kom hjem fikk jeg gaver. Åh, jeg liker gaver! Egentlig har jeg fått veldig mye av mamma og pappa de siste månedene, og de betaler jo tross alt husleia mi også - så jeg synes egentlig ikke at det var nødvendig med noe som helst. Men. Nå er jeg 1700 kr rikere, har et par nydelige og varme tøfler, en massasjegreie, aloveraprodukter og diverse annet.

Ja, denne ser egentlig ikke ut - men jeg bakte bursdagsbrownies og inviterte Inger og Sunniva på besøk.

Og sånn så bordet ut, gitt.

Annika og lillesøster.

Siden Inger også har hatt bursdag, fikk hun gave fra meg. Ikke noe fabelaktig og kreativt, men.

Da vi hadde vært hjemme hos meg en liten stund, dro vi på kino. Den popcorngreia er en bursdagsgave fra FilmKick. Jeez. Vi så fritt vilt 2, en film som er så dårlig at jeg nesten blir lei meg. Herregud. Den er så absolutt ikke verd de 95 kronene vi betalte for å se den, og jeg holdt på å sovne. Etter en halvtime begynte jeg å se på klokka, og lurte på når den egentlig var ferdig.

Happy- Inger.

Inger + Sunniva.

Meg, like blid som alltid!


Annika og Inger i trappa på kinoen. Fint, hæ?

13 kommentarer:

Anonym sa...

help me.

Anonym sa...

im your favorite reader here!

Anonym sa...

ok. I found an information here that i want to look for.

Anonym sa...

help me.

Anonym sa...

what happened to the other one?

Anonym sa...

sure, why not!

Anonym sa...

im here because of few cents for you. just dropping by.

Anonym sa...

wow, very special, i like it.

Anonym sa...

i think you add more info about it.

Anonym sa...

what happened to the other one?

Anonym sa...

help me.

Anonym sa...

Ja her var det vel endel givende kommentarer må jeg si...

Ang mye jobbing... tror ikke du skal jobbe mer enn en skoleuke, dvs rundt 30t/uken, vi skulle jobbe 4 dager i uken på praksis på sykepleien i alle fall...

Håper du føler deg litt bedre nå, om det er noen trøst så har jeg en 'sånn' dag jeg også..

*Klem*

Annika sa...

Ja, ikke skjønner jeg bæret av de kommentarene, men.

Jeg har jobbet 60 og noen timer, og jeg er helt.... død. men. overlever vel, som vanlig, regner jeg med.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive