tirsdag

Annika tid.

Dagen i dag: FABELAKTIG.
Så langt har jeg:
- snakket med læreren min.
- vært på ica sammen med mamma for å handle noen Findus varer. Er 40% rabatt på alt sammen, og vi skal ha fisk til middag. Mamma skal lage laksesuppe, og jeg... jeg skal lage seibiff med løk.
- sittet på sofaen.
- felt krokodilletårer.
- forstått at jeg kanskje burde dra til legen i morgen.
- Sett gårdagens episode med Top Model.

Senere tenkte jeg at jeg kanskje muligens skal dra på Nerstranda, for der har de Elleville Dager og jeg skal svi av noen kroner på hårfarge og nye klær. Hvis jeg orker. Jeg tror jeg trenger Annika-tid, for nå kjenner jeg at det er like før jeg virkelig stuper. Og så tenkte jeg kanskje at jeg skulle ringe Karianne. Ja, det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre!

1 kommentarer:

Anonym sa...

du må passe på deg selv annika. Som du svarte på en annen kommentar. Du overlever vel, og ja det tror jeg du gjør men spørsmålet er i hvilken tilstand du er i etterpå. Skjønner? Du har jobba 60 timer på ei uke?? Det er for mye, du skal uansett ikke jobbe mer enn en vanlig uke hos de andre som jobber der, rundt 37 timer eller noe, men normalt, hvis du skriver logg og studiekrav fra praksisen så skal du ha en studiedag i uken. Men om du har snakka med læreren så vet du vel det :)

Bekymra for deg vet du..
Håper du finner roen over ting igjen, skjønner ting kan være stressende med praksis, skole, forskjøvet mattider og matvalg etc etc.. Ta deg Annika tid du, det synes jeg du fortjener, alt er viktigere enn å havne "i det sorte hull" igjen, kjenner til det der.

*masse klemmer*

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive