fredag

Kosefredag.

Det er fredag og søskenbarnet mitt har kommet fra Lofoten. Hun er ni år gammel, og veldig søt - og siden jeg har bestemt meg at jeg har fått nok hospitering for en stund, skal jeg være sammen med henne. Onkel Johan skal til Hammerfest sammen med pappa for å feire bestemors 80 års dag, og Noomi, som hun heter, skal være her i helga. Det kan i grunnen bli ganske så trivelig.
Vi skal bake boller og muffins, har hun bestemt, og så skal vi vissnok på butikken for å handle noen greier, og deretter skal vi spise boller og muffins til lunsj, før vi drar til byen - fordi hun må ha seg en lipsyl.
I tillegg burde jeg skrive noen greier, refleksjonsnotat og se over loggen - men jeg kjenner ikke at jeg orker det. I alle fall ikke akkurat nå.

Ellers er jeg ganske så sliten og lurer på om jeg får tatt tatoveringen i løpet av helga.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive