søndag

Jeg er...


  • En gneldrende lerke.
  • En stripete sebra.
  • En bitter ostekake med kjeksbunn, og med et tynt lag gelé på toppen.
  • En ekkel gjennomsiktig lutefisk.
  • En porsjon iskrem. Sett meg i varmen, og jeg smelter fort.
  • Et ustemt piano med sorte tangenter.
  • Myk metall.
  • En tv. Jeg kan være både høyt og lavt når jeg er PÅ. Og dessuten er det en haug med kanaler å velge mellom.
  • En enhjulssykkel.
  • Et stikkende grantre som man kan pynte til jul.
  • En løvetann. Jeg henger med hodet hvis jeg ikke får vann.
  • En høstregnstorm.
  • Et gjørmehull.
  • En nedslitt liten hytte langt oppe i skogen, med en merkverdig innredning.
  • En laks.
  • En sommerfugl, men jeg er enda i larvestadiet.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive