fredag

Farvel oktober.


Månedens høydepunkt: Tjajo. At jeg endelig er blitt atten år, er en oppturgreie. Og denne turen som jeg, Inger og Sunniva hadde til Luleå, var veldig bra.

Månedens nedtur: Neitakk, det tror jeg ikke at jeg orker å nevne engang.

BRATING denne måneden: Høstmørke, hobbyting, 18 år, filmkvelder, kino, strikkaklær og gode venner.

CRAPTING denne måneden: Kulden, megselv, elefantstemmen, være trett og litt sånn forskjellig.

Beste shopping: Strikketing og ullgenser.

Verste shopping: Vel. Dette kan ikke kalles shopping, men jeg betalte 65 kr for bussen fra byen til Strømsnes. Det må være det absolutt verste jeg har brukt penger på.

Nye uttrykk: Aner ikke. Jeg har en "snakker ikke så mye" periode.

Jeg er hekta på: Kaffe, snus og lakrissukkertøy.

Jeg spyr av: Når kroppen ikke vil sammarbeide. Rot. Kaos. Gammel oppvask.

Jeg er forelsket i: Maria Mena.

Månedens drittsekk: Legekjerringa.

Angrer på: Som vanlig angrer jeg ikke på så veldig mye.

Og ellers?
Vel. Jeg har fortsatt ikke vært på noen date, jeg aner ikke hva jeg skal bruke pengene mine på, jeg har vært på kino et par ganger, jeg er fortsatt singel, ja - jeg har vært på fest, og nei, jeg er ikke forelsket i noen, jeg har felt noen tårer, jeg har to fraværsdager så lagt (praksis) og jeg er tilbake på skolebenken.

tommel opp: Ullpledd, julebrus uten sukker, lakrisduppeditter, te og kaffe.
tommel ned: timer som går sakte, kulde, hodepine og andre ekle ting.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive