torsdag

Møte.


I dag har jeg vært på møte med tre mennesker. Tre mennesker og meg stuet inn på et fint, fabelaktig kontor på Solhaugen VGS - og alt jeg kunne tenke på var hvordan jeg skulle komme meg ut der fra fortest mulig. Det er vel kanskje ikke noen overraskelse når jeg forteller at vi ikke kom fram til noe som helst, og at legedama sa: "Ja, da fortsetter vi bare som før da, og så får vi følge litt mer med." Ja vel. Ikke nok med at de skal følge mer med, men neida, de vil ha meg til å bli en slags vraltende elefant, og jeg kjenner at jeg blir svett i hjernecellene av å tenke på det. Hysj. Nok nå. Forresten... så løp jeg hjem i raseri og holdt på å slå meg ganske så hardt, fordi det var glatt på veien.
Ellers har det vært OD - dag på skolen, noe som var forferdelig kjedelig. Det var maaange friminutter, og jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har lest avisa - og i tillegg var biblioteket stengt, noe som gjorde det hele forferdelig mye morsommere. Nesten sånn at jeg ler meg ihjel.
Egentlig burde jeg lese til samfunnsfagprøven på mandag, men det gidder jeg virkelig ikke å gjøre i dag, for jeg har nemelig kjøpt meg et "Fast Knitting" sett, så jeg gjør et forsøk på å lære meg å strikke. Så... hvis jeg får dette til (noe jeg tviler på), blir det votter og luer til alle sammen i julegave. JEPP.

3 kommentarer:

KristineBirgitte sa...

Hvis du får ånden over deg ønsker jeg meg ett nytt skjerf ;)

Anonym sa...

koselig med strikking!!!
når det gjelder det møtet så er det vel mye opp til deg, hva du vil???
Det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å være der for deg og stå klar når du er klar. Tvang kan kun brukes når det er fare for livet.Og det har vel aldri hjulpet å tvinge noen som ikke vil.
Vel noen må helt ned i mørkeste kjeller og ennå lenger før de våger å snu.

lillemor

Anonym sa...

Strikking er artig
klart du lærer deg det, det er jo bare å øve seg.Og det kan jo du!
Så er det kjempefint å kunne skape egne skjerf og etter hvert votter.
Lykke til

Sigrid

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive