søndag

Bli ny.

Som dere sikkert ser, har jeg ordnet meg en ny layout. Jeg er litt usikker på om jeg liker den, muligens litt for mye sommerfulger og lykke og herlighet for min smak, men nå har jeg sittet i timevis bare for å finne ut av denne dritten - så jeg orker rett og slett ikke å ordne mer på det. SÅ det blir sånn inntil videre.

I dag har Inger bursdag. Jeg må nesten få gratulere henne så mye med 18 årsdagen (igjen). Tenke seg til: atten år!

Og ellers er jeg tilbake i Narvik igjen, sitter rett opp og ned i sofaen mens jeg ser på Åndenes Makt og prøver å holde øynene åpne. Jeg er trett, sjokkerende nok, og jeg vurderer å gå å legge meg hvert øyeblikk. Har tross alt praksis i morgen, og det kan jo være greit å være uthvilt og sånt til da. Ville jo tatt seg kjempefint ut om jeg for eksempel klarte å sove litt for lenge, ikke at det er tilfelle med min flotte søvnkvalitet, men.

Søndag. Jeg sto opp halv åtte, gjorde ingenting, spiste frokost, gjorde ingenting, spiste lunsj og glante på tv, gikk en tur ut i regnet, stakk innom besteforeldrene mine og drakk et par kopper kaffe, gikk hjem, gjorde ingenting, så på tv, kokte eplehavregrøt til middag, så på tv, trykte på datamaskinen, leste avisa, og litt forskjellig. I dag har jeg til og med fått med meg Himmelblå, Hundehviskeren, Under samme tak, tv2 junior, en film som gikk på tv2 zebra og andre herlige greier. Hurrahurrahurra.

Jeg har kommet fram til at det muligens er på tide å ta seg en tur på butikken. Det blir riktignok ikke før i morgen, siden det er søndag og butikken er stengt, men kjøleskapet mitt er forferdelig tomt og jeg har ikke så mye annet enn knekkebrød og havregrøt, et par epler, kanel og en drøss med sånne barer. Så. Hvis jeg ikke skal jobbe døgn i morgen, MÅ jeg handle. Mamma hadde blitt sinna hvis hun hadde sett meg nå. Kniz.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Den nye layouten var veldig fin. :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive