lørdag

Lørdag.


Slik starter alle dager: oppvask. Dette er riktignok oppvasken etter lunsjen, men hurra meg rundt så morsomt det er! Hendene mine har forresten blitt... ganske tørre av all den vaskinga, så jeg smører meg med krem hele tiden. Spennende? Ja.


Innholdet i skapet over vasken. Tenkte jeg kunne dele det med dere.
(... det går ca. en boks kanel i uka *tommel opp*)

Oioi, så blid jeg er. På tur ut døren for å møte Dugrus borti veien.

For å få tiden til å gå på morningen så jeg denne filmen. Den var ikke
så mye å rope hurra for akkurat.

Utenfor huset til Dagrunn/ Dugrus.


Pose, pose. Se: høstløvet er kommet. Den store stygge bygninga i bakgrunnen er sykehuset her.



Dagrunn! Jeg tror hun har plukket seg et par rognebær...?


Peace - Børre og Dugrus på Amfi. Dugrus sitter og ler for seg selv. Hun pleier det. Det er søtt.


Helle var i Sverige forrige helg, og kjøpte meg gave. Hearts.
Snus, te og en pakke med tyggegummi (TOY - som Jenny sier).


Jeg skulle egentlig ikke bruke noen penger i dag... men...
så fant jeg disse sommerfuglene på halv pris, og jeg bare måtte kjøpe dem. Nå henger de på veggen over sofaen min.

Hva annet har jeg gjort i dag? Ingenting. Hva skal jeg gjøre? Ingenting. Jeg er sliten og trett, og skal bruke tiden på å sove, glo på tv og kanskje gjøre litt lekser. Det er snakk om at folket skal ut i kveld, men jeg kjenner ikke... at jeg orker egentlig. Eller. Aner ikke. Det endte opp med at jeg dro til Jenny likevel i går kveld, for å se en film som det ikke ble noe av. For... vi hadde noe trøbbel med en eller annen kabel, og jeg drakk spriten hennes, ble full og gikk hjem. Hurrahurrahurra for meg! Jeez. Men i kveld er det jo "Vil du bli millionær på tv", og det er noen år siden jeg så på det sist, så det er i alle fall noe.

1 kommentarer:

Sanne sa...

Stick it. Ble ikke særlig imponert av den jeg heller:p

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive