lørdag

Braliv.


1.Er du singel?
- Eh, nei? Jeg er gift med varmeflaska, forlovet med Helle, og har noe på G med senga mi. Så


2. Røyker du?
- Nei. Ikke på ordentlig. Bare når jeg er på fest. Og når noen har en liten... sigarett å donere vekk til en fattig sjel.


3. Bor du hjemme med familien?
- Næh. Det gjør jeg ikke. Jeg bor aaaaalene! Ammagad. Jeg har blitt voksen.


4. Jobber eller går du på skole?
- 100% fulltid. På skolen. Og det er evig nok jobb for meg, det. Ellers er jeg jo aktiv yrkeskvinne da; skribent i dagboka fra sofaen. Når jeg gidder.


5. Har du bil eller annet kjøretøy?
- Jeez. Jeg har apostlenes hester. Har ikke du..? Veldig effektiv framgangsmåte.


6. Hvor i landet bor du?
- Litt sånn nord og opp et par bakker.


7. Hvilken dialekt har du?
- Kvaløyadialekt, hva nå enn det er fornoe. Veldig pent. Vi sier "kain" og "vainn" og "mainn".


8. Hva heter du?
- Leif.


9. Hvor ofte trener du?
- Hva defineres som trening..? Jeg er i væffal i kjempeenormfysisk aktivitet hver dag, for jeg går faktisk til skolen. HALLAIS. Og så trener jeg styrke. Hele tiden.


10. Hvor høy er du?
- Høyere enn deg.
(... 160 cm)


11. Kysser du motsatt kjønn?
- NEI. Jeg kysser bare meg selv i speilet.


12. Ditt sko-nummer?
- 36/ 37.


13. Din øyenfarge?
- Like gusjefarget som den sennepen du helt sikkert ikke har i kjøleskapet. Med mindre du spiser pølser.


14. Favoritt-mat og drikke?
- Kaffe, LettKakao, Kuli Juice, Fun Light saft (gå å dø aspartam), Pepsi max.
Mat? I dunno. Grøt, sikkert. Jaja. Grøt - HAVREGRØT. Epler med kanel. Most banan med kanel. Yoplait Yoghurt. Ehm. Vårruller? Ja. Sikkert. Sånne veggisgreier. Og så er jeg glad i markell i tomat og egg.


15. Nevn noen favoritt-filmer/serier?
- Tja. Supersize vs superskinny. Top Model. Grey's. Smallville. OC. Hotell Cæsar, selv om det er til å bli flau av. CSI. Alle de der overnaturlige greiene som går på TvNorge.
Og... dessuten ser jeg bestandig Under samme tak klokken 1600 hver dag. JEPP.


16. Nevn en favoritt?
- Mamma.


17. Hva slags tøy sover du i?
- Det som faller meg inn. Det kommer veldig an på hvor kaldt det er på soverommet mitt.


18. Snorker du?
- Sikkert. Det vet vel ikke jeg. Når jeg sover, hører jeg ikke så mye.


19. Er du kooosete?
- Jadda. Litt i alle fall.


20. Har du piercing eller tattovering?
- Ørene. Men skal snaaaart ta tattovering! Bursdagsgave til meg selv. Men hva det blir, det sier jeg ikke bort. Høhøhøhø.


21. Er du mørkredd?
- Nja. Ikke hjemme, når jeg er inne. Men når jeg skal ut og gå... tja. husker ikke. Jeg var i alle fall det en gang i tiden, da jeg var yngre.


22. Din hårfarge?
- ROSA.


23. Klem eller kos?
- Klem. Klem. Kleeeem.


24. Favoritt godteri?
- TYGGIS.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive