fredag

Høst.

Himmelen gråter. Store, fabelaktige krokodilletårer siler ned fra himmelen ustanselig; noe det har gjort siden i går kveld. Og i følge værmeldingen, vil det fortsette i noen dager til. Regn er i og for seg helt greit; det er et typisk krype sammen på sofaen under ullpleddet - vær, med tv/film og muligens en kopp te. Ikke så ille.
Men så er det denne graderstokken som stadig ser ut til å krype nedover, og jeg kan kjenne hvordan kulden innvanderer sjela mi (oh, så dramatisk!). Flere steder i nord er det alt meldt sludd og tull, og jeg skal vedde for at det kommer til å komme snø i løpet av de tre ukene jeg er hjemme. Sukk og stønn.

Jeg er ikke akkurat noen strålende sol i dag for å si det sånn, ganske sliten og trett - og relativt klar for senga. I ettermiddag skal jeg på HEI sammen med Tonje i klassen, spinning og solarium, før jeg drar hjem og krøller meg sammen på sofaen med te og snus.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive