torsdag

Dagen i dag.



I dag har jeg:


  • Vært på skolen. Som vanlig. Ikke noe spennende. Leverte en samfunnsfag oppgave, crap, men sånn er det når man har sånne forferdelige kreative lærere som ber deg skrive om en eller annen ambulansehendelse fra forrige sommer. Skolen var... grei nok, for så vidt. Vi hadde et par kaotiske timer om Diffusjon og Osmose. Wihi.
  • Vært hos T dama på VOP. Det var veldig spennende - liksom. Vi snakket ikke om noe interessant. Egentlig ikke. Skal tilbake på mandag.
  • Har vasket gangen og trappa, tørket støv i leiligheta og ryddet og... hele pakka. Wopidoo. Så nå ser det relativt greit ut her.
  • Trasket meg en tur ned til byen, fordi jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle kjøpe et nytt lerret, nye pensler og tull - fordi... jeg vil male. Og perle. Og lage greier, men tror du ikke butikken stengte 18? Joda. Irriterende. Så da svirret jeg bare rundt på Amfi i noen timer, mens jeg lurte på om jeg skulle handle noe. Jeg kjøpte en limstift.
Ellers. Ingenting. I morgen skal jeg på spinning sammen med ei i klassen, og det blir den første gangen siden... mars, tror jeg. Det kan bli spennende. Dessuten har jeg ingen planer for helga.

1 kommentarer:

Anonym sa...

håper du lærte noe om diffusjon og osmose, selv om timene var kaotiske :) ganske typisk lærere å finne på idiotiske, meningsløse oppgaver, men man må vel bare gjøre de likevel...

så flink du er til å vaske og rydde. det trengs her også, men jeg er alt for lat.

håper spinningen går bra, og at det dukker opp ting å gjøre i helga.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive