tirsdag

Turdag.


Annika og Kristine som spiser lunsj på klassetur til Sommarøya i 10.klasse.


God morgen, ja. Det er strålende sol ute, og egentlig er det ikke mer enn 9 grader tror jeg, men det er meldt rundt 18 i løpet av dagen. Og jepp, i dag er det den store turdagen! Egentlig tror jeg at det kan bli litt godt å komme seg ut, traske i frisk luft noen timer, i stedet for å sitte inne på klasserommet hele dagen. Det er veldig lenge siden jeg har vært på tur, og jeg tenker at jeg skal ta med meg ei fin lita eske som jeg kan plukke blåbær i. Det ER jo blåbærtid nå, og litt blåbær er alltid godt å ha. Tror jeg i alle fall.

Og hvordan går det med hodepinen? Å jo. Jeg hadde trodd at den ville forsvinne i løpet av natten, men der tok jeg forferdelig feil. Jeg våknet med like dundrende smerte i tinningen som da jeg la meg, og noe så irriterende skal man lete lenge etter. Heldigvis har Marie noen paracet liggende, og takk og lov for det.
Heldigvis har den mildnet litt nå, jeg fant fram brillene jeg kjøpte på Kapphal til 25 kr her en gang, og vips så ble hodepinen degradert fra voldsom til moderat. Ikke at jeg egentlig trenger briller, men jeg tror faktisk at jeg skal dra til en brillemann for å sjekke synet, for det kan jo hende at noe er galt med øynene mine. Hva vet jeg.

Det er meningen at jeg skal på homeparty hjemme hos tante Heidi og Helle og dem i dag, men jeg vet ikke om jeg orker etter den flotte turen jeg skal på. Og dessuten burde jeg virkelig vært innom banken for å ordne noen greier - og så er det sesongpremiere på Grey's i dag! Hurra.

Oooog... jo. Karianne: lykke til på madhouse i dag. Vit at jeg tenker på deg, og krysser fingrene for at det blir så okei som det kan bli.


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive