lørdag

Oppsummering av august.


Månedens høydepunkt: La meg tenke... Flytte for meg selv og møte friheten igjen.

Månedens nedtur: Er fristet til å skrive "tilbake på skolebenken, men det er bullshitt. Såå... månedens nedtur må være å lage middag til seg selv hver eneste dag.

BRA-TING denne måneden: Haha. Supersize vs. superskinny på TV3, rutete skjorter og en varm kopp kaffe til frokosten.

CRAP-TING denne måneden:
Det er mye, det. Skal jeg ramse opp noe? Ja. Meg selv, kulde, snart vinter, ensomhet, muskelsmerter, tanker, SF, slitsomhet, dårlig fysisk form og diverse annet.

Beste shopping:
Nye sko og mobiltelefon.

Verste shopping:
Ikke at jeg shopper så mye, men... det må være snus. For det trenger jeg jo egentlig ikke, og jeg skal jo slutte. Sånn egentlig.

Nye uttrykk:
PNEUNOMI.

Jeg har dilla på:
Ingenting, tror jeg. Babymat, kanskje. Nei. Aner ikke.

Jeg spyr av:
MAS. Og dårlig søvnkvalitet.

Jeg er forelsket i:
Tanken på å reise.

Angrer på:
Absolutt ingenting. Jeg pleier ikke å angre på så mye, når alt kommer til alt.

Ellers:
nei, jeg har ikke vært på date - low lovelife her i gården, jeg har brukt minimalt med penger, jeg har sett "The Dark Knight" to ganger, jeg har ikke drukket meg full ELLER vært på fest, jeg har ikke blitt forelsket (SJOKK), jeg har egentlig ikke trent noe heller og penger har fått en klar andreplass i rekka over ting som gir meg angst.
Ser jeg fram til september? Nei. Ikke noe særlig. Ikke annet enn at Top Model begynner igjen på tv, og det er i alle fall noe.






0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive