onsdag

Onsdag, ja.


Onsdag. Det er den store gymdagen i dag! Og.. jeg har nesten ikke ord for hvor fabelaktig og fantastisk dette er. Okei, jeg vet jo at gym i og seg ikke er så alt for ille, men
jeg kan ikke for det - for jeg gruer meg noe helt forferdelig. Løpe tulling rundt om kring, fryse ihjel og andre ting som er skrekkelig morsomt.
Vi begynner klokken ti over ni i dag, så jeg har hatt kjempegod tid til å
spise frokost, ornde matpakke, koke kaffe, dusje og diverse.
Jeg har ikke så veldig lyst til å dra på skolen i dag. Det frister veldig å krype tilbake under dyna, trekke ned rullegardinene og ønske verden "Good Night and good luck".
Uansett. I dag begynner Karianne, Inger, Merete og Silje på skolen (og resten av Troms-folket), og jeg kan jo ikke annetenn å ønske alle sammen en fabelaktig dag på de utrolige bygningene sammen med alle de flotte menneskene. *host*
neida. jeg skal bite tennene sammen, ta med meg veska og trø på skolen snart. Wish me luck.
Og dessuten kommer Anders på besøk i dag! Vi skal se film. Det blir fint, for det er veldig lenge siden jeg har sett ham.
Fine ting i dag:


  • Simkortet til den nye mobilen min er aktivert, så jeg kan sende så mange SMS jeg vil i to måneder.


  • Det er to dager til helg.


  • Vi begynner 0910 og er feridg 1330. Kort dag!


  • God tid på morningen.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive