onsdag

3.skoledag...

...OG...

  • Jeg er allerede klar for å si farvel til det meste.
  • Jeg har funnet ut at jeg ikke kan en dritt om respirasjon eller sirkulasjon eller noe som helst. (takk til "sykdommer" og flotte lærere).
  • Jeg har hatt gym, og jeg er virkelig virkelig dårlig i det meste som gjelder BEVEGELSE.
  • Jeg har rundt hundre kroner på kontoen.
  • Jeg kunne IKKE gledet meg mer til helga enn det jeg gjør nå.

Mamma og Sandra kommer på fredag, og neste helg skal jeg virkelig virkelig virkelig virkelig dra hjem en tur. Det er ikke det at det IKKE er okei å være her, for det er det - mennesker ringer, kommer på besøk og diverse, og jeg har nok mennesker å være sammen med hvis jeg vil. Det er bare det at jeg + meg + meg selv + alene + hybel + mat + herlighet + skole + søvn + altsammen = Hjertehjertehjerte.

Og egentlig burde jeg vel lest om respirasjon og hjertet, men jeg orker ikke. Vi har nemmelig kartleggingsprøve i morgen, og jeg kan ikke en dritt! :D HALLELUJAAAA.

I morgen skal Marie komme å spise middag sammen med meg, og på fredag kommer Helle innom en tur. Det blir i alle fall litt greit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

æ e så gla i dø annika..d går bra d her vettu å kvaløya sug å d blir å gp til helvet å æ har vært på byen første skioledag........

Annika sa...

Æ e så glad i dæ og <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive