søndag

Kjærlighet.

Det er et år siden nå, nesten på streken. Helle kom på besøk til meg, like etter at jeg var utskrevet fra sykehuset (var på en liten visitt der) og vi drakk oss sørpe fulle på rommet mitt.
Det var tider, det.
I snart atten år har Helle vært min trofaste følgesvenn på godt og vondt og litt til, og jeg tror at alle tingene vi har gjort er nok til å fylle ut et par bøker. Jeg er glad for at jeg har henne her i Narvik, og for at hun alltid stiller opp for meg.

Hjertehjertehjerte.

Høst 2007:


Helle. Blond!

Annika.


Helle vs. Annika. Da vi var mindre, fikk vi hele tiden høre at vi ligner på hverandre.

Ehe.


Småjentene er trett og full og forferdelig sliten etter en lang dag.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive