lørdag

Helg og sånt.

Og så er det helg, endelig. Det er lørdags morgen, og jeg sitter i "stua" vs "kjøkkenet" og hører på kaffetrakteren min som trakter den fortreffelige morgenkaffen min. BlåJava, det finnes helt ærling ingen bedre kaffe enn akkurat det!
Mamma og Mor har akkurat vært innom for å hente brevet fra lånekassa, så hvis jeg er virkelig heldig, har jeg 6010 kr på kontoen min i løpet av neste uke - sånn at jeg kan ta meg en tur hjem til Tromsø.

I dag er det mange ting som skjer i byen. Det er såkalte "sterke dager", så det er tivoli, loppemarked og diverse annet.
Dessuten var Helle innom i går, og parkerte ei flott flaske rødvin på kjøkkenbenken, så nå har jeg noe vi kan kose oss med ut i neste uke.


Muffins. Måtte bake litt "kaffekaker" til mamma og Sandra i gårkveld.



Lillesøs!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive