fredag

Braliv.

Navn - Annika
Bursdag - 20. oktober 1990
Hjemby - Tromsø vs. Kvaløysletta
Øyenfarge - Flerfarget. (gusjebrunegrønne)
Hårfarge - Blondt. wopiooo.
Lengde - 160 cm
Høyre/venstre hendt - høyre
Sivilstatus - Jeg er singel, og trives med det.
Stjernetegn - Vekt. (Kjennetegn: svært balansert....)
Sko strl - 36/ 37
Skoene du brukte idag - Noen slaskete sorte sko fra DinSko. Burde kastes, for de har hull i sålen.
Svakheter - Vel. Det tror jeg at jeg holder for meg selv.
Redsler - Våkne opp en morgen, og oppdage at det står en elefant i speilet.
Mål for året - Komme meg bort fra madhouse. :) :)

ANTALL
Søsken - 2
Piercinger - ...telles ørene? i så fall... 4.
Tattos - Ingen, men jeg planlegger å ta en til høsten.

FRAMTIDEN
Navn på barn - Tja... Lukas, kanskje.
Hva vil du gjøre når du er gammel - Reise til Spania og spise sjokoladekake.
Drømmejobb - Skribent.

FAVORITT
Mat - Grøt! Og Vårruller. Og ris, selvfølgelig.
Sport - Sykling/spinning. Definitivt.
Dyr - Hund, katt og hest.
Is - Jeg er jo ikke akkurat verdens største isspiser, men det må være sjokoladeis.
Låt akkurat nå - Jeg hører lite på musikk.
Nummer - 40. Jeg elsker 40.
Tyggegummi - Stimorol eller hva det heter.
Helgdag - Fredag.
Årstid - Høsten, den er så utrolig nydelig.
Farge - Svart, hvit og grått.

HAR DU NOENSINNE:
Vært forelska -Ja, men det er lenge mellom hver gang.
Rømt hjemmefra - Ja, men aldri vært sånn ordentlig på rømmen.
Forestilt deg naken - forestilt meg... naken? Den skjønte jeg ikke.
Sovet ute - Sure. Mange ganger.
Grått på skolen - Joda, men på toalettet.
Spydd på skolen - Nei. Faktisk ikke.
Vært modell - Nei.
Gjort noe dumt som du ler av den dag idag - Haha, ja. Klart. Mange ganger.
Sett en død person - Bare på CSI? :P Telles det?
Brukt dop - Nei.
Spist sushi - Ja

THIS OR THAT
Cider eller øl - Kommer alt an på humøret, det. Men som regel foretrekker jeg øl.
Pepsi/cola - Pepsi Max for the win!
Mc donalds/burger king - Nei, æsj. Junkfood klarer jeg ikke å spise.
Kjærlighet eller sex - kjærlighet
Sjokolade eller vanilje is - Sjokolade.
Jordbær/Blåbær - Jordbær, som regel. Men blåbær er også godt.
Kjøtt/veggis - Veggis.
Tv/film - Film. Så kart. Det går jo bare dritt på tv uansett.
PS2 / X-box - Eh. Jeg har ikke peiling.
Adidas/nike - Ehmf, aner ikke jeg.
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesisk.
Kaker/Pai - Kake, tror jeg.
Mtv/vh1 - ... aner ikke.
Blind/Døv - Døv.

KAN DU
Gå ned i spagaten - Nei, ganske langt i fra.
Skrive med begge hendene - ja, jeg vil da si det.
Blåse bobble - Med hva? tyggegummi? Ja.

HVEM VAR DEN SENESTE PERSONEN
Du prata med - Mamma, sikkert.
Du msna med - Lars.
Du klemte - ... Det husker jeg ikke. Karianne, kanskje?
Du kjefta på - Arvid. Øhøhøhø.

SIST DU
Lo - Husker ikke.
Gråt - I dag.
Filmen du så - Silke. Jeg leide den i går.
Tygga tyggis - Akkurat nå.
Tok en spøk - Det husker jeg heller ikke.
Sang en sang - Lenge siden. Jeg synger sjedent.

HVA ER DU?
Hva ser man utenfor vinduet ditt - Døv/blindesenteret og noe annet tull.
Hører du på musikk nå - Nei.
Hva har du på deg - Ei sort bukse, stor t-skjorte og en jakketing.
Musematta di - Har ikke mus og ikke matte heller.

HAR DU NOENSINNE?
Blitt kaldt hore - Jepp. Tydeligvis.
Jugd om aldern din -Ja, jeg har nok det.
Lagd krangel uten grunn - Det gjør jeg hver dag, det. Er mester på sånt. Kniz.


HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN?
Drikki - nei
Røyka - nei
Shoppa - Ja.
Trent - Nei.
Solet deg - ja

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive