tirsdag

Ferieklar!

Siden nettverket tydeligvis har takket for seg i stua på UPA, har bloggen min vært litt lettere "innaktiv" og delvis forsømt de siste dagene. Mest fordi jeg ikke ORKER å drasse med meg datamaskinen ned trappene til underetasjen der SMI- Skolen befinner seg, og ja, det er fordi jeg er lat - og fordi dørene er så innmari tunge å få opp og igjen.

Så. Det blir lite blogging, og mindre blogging blir det framover også, i alle fall i fram til den 17. juli, og kanskje lengre. Jeg drar nemmelig til varmere strøk på torsdag, og hjelpe meg vel som jeg ser fram til å komme meg bort fra dette stedet! Farvel UPA, farvel sykehus og blodprøver, farvel regnvær og ti varmegrader, farvel til personalet, masete mennesker og hei til sol og varme og liv! Helt ærlig: jeg kan nesten ikke vente til jeg står på flyplassen på torsdag med den rosa kofferten min i hånden, frigjort fra fengselet og puster frisk luft.♥

Frisk og fin luft. Det vil si at jeg er på egenhånd, uten... mas og kjas fra andre enn mamma og pappa i 14 dager - og jo, Annika kan gjøre NESTEN nøyaktig det hun selv føler for.

Gjett hvor bra det føles. Og gjett hvem som skal bevege seg i LITT MER enn 10 minutter hver dag? Kniz.



Jeppz.

De siste dagene har vært veldig... ja, jeg vet faktisk ikke. Det har regnet og regnet, og det er fortsatt ikke så mye bra å si om sommertemperaturene her i gården. I går var det faktisk relativt varmt, og jeg, to ansatte og J på avdelingen spiste lunsj ute på verandraen. Gjett hvem som, for engansskyld hadde latt ullgenseren og ullstrømpebuksa ligge igjen på rommet? Jo. Jeg.

Og det gikk faktisk... greit.

Mamma, Sandra og jeg løp som noen tullinger rundt om kring i hele byen i går, på jakt etter de siste tingene før vi drar på ferie. Jeg handlet nye sandaler, bikiniunderdel - fant ikke den typen jeg ville ha (kan noen fortelle meg hvorfor de aldri har de fine i min størrelse...?), tights, t -skjorte og diverse andre ting, og jeg må si at jeg var helt kanonings drittsliten da jeg kom tilbake til UPA på kvelden. Jeg klarte ikke å bevege på meg, og måtte legge meg å sove før kveldsmaten skulle inntaes.

Kroppen min er ikke skapt for timevis med shopping, bare så det er sagt.

I dag er jeg hjemme på middag. Uten personal, faktisk, og det er litt godt å være her igjen. Bedre enn forventet. Riktignok var jeg jo hjemom på søndag også, sammen med 1. stk svært pratsom personal fra Madhouse, men det blir ikke akkurat det samme.

Hjemme. Jeg vet ikke om dette er hjemme lengre, eller hva som kan regnes som hjemme - men det er greit nok å være her. Greit når jeg vet at det bare er for et par timer. Mamma og jeg skal til byen igjen snart, handle noen ernæringsdrikker og energibarer som jeg kan ha med meg for å få litt variasjon i mellommåltidene. Jeg er drittlei av kostlista mi, for å si det sånn!

.. og jo, jeg hadde skrevet en masse greier her, men så klikket nettverket, og dadidadida, så jeg orker ikke å skrive mer.

Så. SO LONG PEOPLE. Ha en flott ferie. Jeg skriver sikkert når jeg er på Kreta :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

håpe du kose dæ masse <3 :)

Thea sa...

håper du koser deg søta... veldig fine bilder av deg...
tenker på deg. kos

Anonym sa...

Håper du får en supeer ferie vennen<3
Kos deg masse.Og stå på;*

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive