fredag

Helg.



































Åh, for en fabelaktig helg. Det trådløse nettverket er plutselig borte, så det ser ut til at det er NULL mulighet til å komme seg inn på internett i stua lengre. Det irriterer meg noe grenseløst, og det vil si, hvis dette er noe evigvarende, at jeg må dra med meg datamaskinen min NED i underetasjen hver gang jeg skal gjøre noe som innebærer internett. Og... faen, jeg orker ikke det. Det er ikke noe morsomt.

Karianne har vært innom i dag, det var fint å se henne igjen! Det er så veldig lenge siden. Og så har jeg vært på kino med Inger og lillesøster, og kafe, og ellers sittet i sofaen. Fabelaktig dag.
















3 kommentarer:

ariKanne sa...

Haha, vi ser nesten ut som vi har 'the time of our lives'

love you ♥

Maria sa...

du er heldig som har trådløst nett. det har ikke vi.
håper du har det så greit som du KAN ha det annika. <3

Anonym sa...

:)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive