onsdag

Braliv.


Første:
- Bestevenn: Ingvild og Inger.
- Jobb: Vita. jeg jobbet der i... et år eller noe sånt.
- Lange reise: Må ha vært forrige sommer. Språkreise sammen med Inger og Sunniva! Time of my life.

Siste:
- Jeg spiste: Havregrøt og eple med kanel.
- Drakk: Lettmelk.
- Reklame jeg så: Den gilde reklamen, tror jeg. Med den gutten som ramler i vannet og får pølser hos mammaen sin eller noe.
- Sms: Aaaner ikke. Mamma kanskje?
- Person jeg gav en klem: Silje?
- Personen jeg så: T - som også er så heldig å få være her på dette fantastiske stedet !
- Jeg hadde/har på meg: Ullgenser ooog... shorts. Bra match.
- Sang jeg hørte: Aner ikke.
- Irriterende ting: Hele dette stedet. WÆO !!

Enten eller:
- Ski eller snowboard: Ski! Definitivt. Synd at jeg bare har stått en gang på dem i år.
- Svart eller hvit: svart
- Slipknot eller Metallica: Ingen av dem.
- Penn eller blyant: penn. De røde fra sykehuset.
- Star Wars eller Star Trek: Aner ikke. Jeg har ikke sett noen av dem...
- Metall eller punk: METALL.
- Kaffe eller te: Jatakk - begge deler.
- Slush eller milkshake: slush. Så klart.
- Cola eller pepsi: pepsi max.
- Venner eller familie: Begge deler. Jeg trenger begge to. <3 - Seng eller sofa: seng
- Øl eller vin: Kommer aaalt an på.

Det første du tenker når du hører :
- Hund: Caro.
- Oransje: Det smykket jeg lagde her om dagen.
- Is-te: Godt. Spesielt når den er iskald og med isbiter i.
- Regnbue: Gullkiste.
- Agurk: Godt!
- Hai: Haisommer. hahahah.
- Bursdag: Satan i helvete.
- Brus: Pepsi max?
- Penger: Har jeg for lite av.
- Bestevenn: Kunne ikke klart meg uten!


Tilfeldige spørsmål:
- Hvor gammel ser det ut som du er: Tre år.
- Kan du reparere en bil:
jaja. Klart det! Enda et av mine skjulte talenter.
- Har du drept noen i en drøm: bare meg selv.
- Har du planer for fremtiden: Nja. Tar en dag av gangen, jeg tror det er best. I alle fall sånn som ting er akkurat nå.
- Er du vegetarianer: Ja.
- Er du snill: Ja. Jeg er det. Tror det?
- Er du slem: Nei.
- Har du hatt sex:
Sex? Jeg?
- Drikker du ofte:
Begynner å bli lenge siden nå, ja.
- Er du avhengig av mobilen din:
Bare av klokka på den.
- Sitter du mye med pc'en din: Nei, ikke nå lengre.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive