onsdag

Wopidoo.

Jada, neida, så det. To dager på MADHOUSE og jeg har alt lagt noe sånt som... la meg se... fire armbånd, et smykke og driver å lærer meg å makramere nå. Herlig. Jeg kommer til å kunne starte smykkebutikk når jeg drar ut herfra, når det enn kommer til å bli.

Dagen i dag startet fantastisk.

Jeg sov helt til klokken åtte, jeg måtte til og med bli vekt (!!!) og deretter bar det ned til fint og kaldt rom, der jeg hadde et svært innholdsrikt og spennende strippeshow for Randi - ei dame som jobber her, og hun har blondt hår. Og så dro jeg, Randi, S - som også er her, og ei annen dame ned til sykehuset for å ta blodprøver. Der satt jeg i en evighet på en steinhard trestol og ventet på å bli tappet blod av - og dama på blodprøvemottaket fylte åtte slike flotte små begre med den røde væska som strømmer igjennom blodårene mine.

Sånn etter det, har jeg i grunnen ikke gjort så veldig mye. Vært på madhouse - skolen og hatt braliv, spist hundreogførtifem måltid, ehm.. og sovet. Ikke så mye mer enn det. Og jeg kan ikke vente til det blir kveld, sånn at jeg kan legge meg igjen, for jeg er så utrolig trøtt at jeg tror jeg dør.



Wopifuckingdoo. Slipp meg ut.


utsikt fra rommet mitt.



flotte skjema må fylles ut.


sånn ser senga ut. Nydelig.


Just keep smiling. :D


braliv.no

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive