torsdag

Torsdag.

Hurra meg rundt, så morsomt dette er. Oppløftende, liksom. Jeg tror jeg holder på å bli syk, for det er en voldsom kvalme som bukter seg igjennom kroppen min og jeg har hatt vondt i hodet siden i går. I GÅR. Og disse to Ibuxene jeg har fått fordelt utover dagen (JA, jeg får bare en omgangen!) ser ikke ut til å hjelpe så veldig mye.
Det har vært en relativt lang dag. Det er ganske slitsomt å være innesperret og jeg gjør ikke så mye annet enn å sove hele tiden. Det er som om noen har trukket ut en tropp fra kroppen min, som gjør sånn at jeg sover og sover og sover, og jo mer jeg sover, desto trettere blir jeg. Merkelig det der. Men jeg har i alle fall sovet to hele netter uten å våkne en eneste gang, og det er jo et pluss.

Hadde legeundersøkelse i dag. Det var helt greit, ting var som dem skulle - bortsett fra at jeg ikke har noen reflekser i knærne. Jeg holdt på å le meg ihjel da han mannen, Vegard tror jeg han heter, som tok undersøkelsen, slo og slo på de stakkars knærne mine uten noe resultat. Til slutt måtte han bare gi opp. Trist det.

Og bortsett fra det har jeg snakket med en legestudent, han var forresten veldig kjekk, og usikker og stilte en masse morsomme spørsmål som jeg gjorde så godt jeg kunne å svare på. "Husker du ditt, og husker du datt? Hvordan begynte det? Hvordan er det? Hvordan fungerer det? Hvordan blablabla?" og jeg kjente at jeg måtte le litt fordi han var så fersk i gamet.

I dag er det romvask og filmleiing på videoverden. S - som er på avdelingen har dratt avgårdet for å finne en film, jeg får dessverre ikke gjøre noe annet enn å sitte i sofaen, så jeg krysser fingrene for at hun finner noe bra.
Jepp. Og på toppen av det hele, ser jeg gravid ut og er veldig hot.






0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive