tirsdag

Tirsdag.

For en herlig dag:
  • Peter fyller 16. år i dag.
  • Pappa sitter stuck i Oslo pga. streik
  • Peter har eksamen.
  • Mamma har snart eksamen.
  • Caro er skadd/syk og kan ikke løpe/gå lange turer/ ++.
  • Jeg er nesten tom for penger på kortet.
  • Jeg er nesten tom for snus.
  • Jeg våknet klokken 0400.
  • Jeg er ferdigpakket, og det ser ut som jeg er på flyttefot (jeg er jo så optimistisk attem...)
  • Legen klokken 10.00
  • Jeg føler meg veldig enorm.
  • Pappa får lønning i dag.
Hmf. Hva mer?
Jo. Vi må ikke glemme prikken over i'en, glasuren som topper kransekaka og vel så det: klokken er fire minutter på halv ti, og jeg er snart klar for å dra med meg den enorme kofferten inn i bilen, si farvel til friheten og hei til galehuset.
Jadajodasådetaltså. Det er i det minste sol ute!

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive