torsdag

Torsdag.

Snøen er borte igjen, takk og lov. Smeltet bort og det har vært antydning til litt mer varme i været i dag, iskaldt - men bedre enn den snøen som kom dalende ned senest tirsdag. Men nå er det meldt stygt vær og litt snø og sånn igjen til 17.mai, herlig som det er. Jeg kan nesten ikke vente, og ser for meg at det kommer til å bli den beste 17.mai'en EVER.

De siste dagene har jeg gjort svært lite. Jeg har sittet i sofaen hjemme i stua, og spilt Bubble Shooter, noe som må være verdens mest avhengighetsskapende spill og ellers har jeg drukket kaffe. Masse kaffe. Så alt jeg ser for tiden er dansende fargesprakende bobler og kjenner koffeinet flyte fritt i blodårene mine. Jepp.

Jeg var hos tannlegen i går, for første gang på to år. Null hull, ingen syreskader, ingenting - jeg er glad og fornøyd, og synes at jeg for en gangs skyld har grunn til å være stolt over noe. Null hull, det er ikke bare - bare det.
Og ellers kan jeg jo oppdatere dere med at jeg har søvnproblemer fra helvete, og at selv disse beroligende pillene mamma handlet her en dag ikke virker. Det er flott!

I morgen er det jobb. Jeg får ei relativt fin lønning i juni, tror jeg, og pengeboka mi blir nok glad for å få litt mat. Den har vært sulten ganske lenge.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive