mandag

Herlighet.

For en herlig dag: jeg står opp 0800, spiser, setter meg i sofaen og skal begynne med engelsken men sovner i stedet, er våken til tolv og sovner igjen. Deretter sover jeg litt til, før jeg begynner å spille et eller annet latterlig irriterende og avhengighetsskapende spill på 123spill.no - så er det middag, deretter dusjer jeg fordi Birgit, søskenbarnet mitt fra Trondheim mellomlander her før hun drar videre til Hammerfest, drikker kaffe sammen med henne og viser henne bilder fra sommerferien, så spiller jeg litt mer og deretter pusser jeg tenner - klar for å ta kveld.

Det er fortsatt vinter. I morgen er det skole, og jeg orker ikke, orker ikke, orker ikke. Og så har jeg heller ikke skrevet den fantastiske engelskgreia, og sukk og stønn og halleluja.
SMIL. :)

Gonna break these chains around me
Gonna learn to fly again
May be hard, may be hard
But I'll do it
When I'm back on my feet again

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive