mandag

Pacific Blue.

Jeg leste på http://www.kampanje.no/ - eller noe, at Tv2 skal sette opp Pacific Blue igjen til sommeren, og jeg ble nesten glad! Fulgte delvis med på serien da jeg var yngre, den gikk etter skoletid tror jeg og greit at den er fullpakket av muskuløse menn på sykler og damer i bikini - men det pleide å være koselig og krype sammen i sofaen mens syklende politi i mikroskopiske bikinier raste over skjermen.
"Jess," tenkte jeg da jeg leste det, "endelig noe jeg kan gjøre i sommer. En tv - serie å følge med på," og det hadde jo vært noe, siden jeg 99,9% sikkert kommer til å tilbringe hele sommeren på herlige og fantastiske madhouse. Men joda, tror du ikke serien blir satt opp på TV2 Zebra? Joda. Og dessverre for meg har vi ikke andre kanaler enn NRK1, NRK2, TV2 og TV Norge her, så det var ikke noe særlig morsomt.

Hvorfor i alle dager kan de ikke bare kjøre serien på TV2?


D'oh.


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive