lørdag

Lørdagskveld.

Kveld igjen, til slutt. Jeg føler meg langt fra klar til å gå å legge meg - og tiden går sakte. Liker bare kveldene mindre og mindre, spesielt siden jeg har et litt trøblete forhold til søvn, og gruer meg nesten til jeg må legge meg. Ikke at man MÅ noe, men, ja.

Frisøren. Det var et kapittel for seg selv, og jeg føler egentlig ikke at jeg ser helt god ut. I alle fall ikke som meg. Kanskje ikke så rart; har jo vært mørk de siste to årene, så det å plutselig bli blond, blir liksom en voldsom omveltning eller noe. Fargen ser litt... skitten ut, så jeg skal dra tilbake om et par uker å få satt flere striper slik at det kanskje kan bli litt finere. Ikke vet jeg. I alle fall er jeg fornøyd med selve klippen, og det er da i det minste noe.

Jeg var på kafe sammen med Karianne og kjæresten hennes i dag. Det var fint å se henne igjen, alt for lenge siden sist, og jeg og Karianne dro på kino sammen med Sunniva og Silje på kvelden. Så Iron Man, heh, men den var ikke så dårlig som jeg hadde trodd den kom til å være. Den gikk utrolig nok, an å se på.

Det snør dessverre ennå. Jeg vil pakke sakene mine og flytte langt, langt vekk. Det hadde virkelig vært noe.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive