mandag

Hell if I know where I will go.





































kom
ta hånden min igjen,
la oss løpe i ring,
igjen

om igjen
for første gang

for en kollisjon
er også et møte
om enn ikke behagelig
så er det et møte

hva nå, 
hvisker jeg,
hva nå?
hvor går veien videre,
hvor ender den?

herfra,
sier du, herfra og videre
i stillhet, med forsiktige fotspor
innelukket i desember
i en imaginær leilighet

gråblå øyne
fra en ensom barnesjel, 
innestengt i en voksen kropp
jeg kjenner deg nå

du hungrer etter bekreftelsen
like mye som meg,
du lengter etter kjærligheten
like mye som meg

kom
ta hånden min igjen,
la oss løpe i ring,
igjen

jeg er så veldig, veldig
glad i deg, hvisker du
så veldig glad i deg

jeg vet det
jeg vet at du er det
jeg vet at jeg er viktig
men jeg kan ikke gi deg hjertet 
mitt en gang til

der det en gang var
er det et åpent sår













1 kommentarer:

Caroline sa...

Sender deg en klem, Annika. For jeg vet. ♥

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive