lørdag

Tungt hjerte.


det er egentlig med tungt hjerte at jeg må meddele....
at...
jeg trenger en pause.
fra dette. fra bloggen. fra å dele meg selv med dere. 
det er ikke det at jeg ikke trives med det, for det gjør jeg. dere er verdens flotteste lesere og jeg er veldig glad i både dere og bloggen min.

men det har seg sånn
at jeg egentlig har det litt vanskelig.
at ting sier stopp her og nå
og at det har blitt litt mye i det siste med flytting og pakking og vasking og jobbing og internett og publisering og tankekaos og hvordan ditt og hvordan datt og mine egne tidspresser på innlegg og... ja, for jeg har prestasjonsangst når det kommer til bloggpublisering. jeg har det. de siste innleggene mine har egentlig bare vært fjas. jeg ønsker å skrive meningsfylte ting, ting som gir meg noe og som gir dere noe, selv om det ikke nødvendigvis handler om å være alvorlig og seriøs hele tiden. så, jeg trenger en pause.

jeg trenger en pause.
jeg trenger et pusterom. 
bare for en stund.
bare midlertidig.

jeg trenger tid til meg selv. til å kjenne på egne grenser og behov. til å kjenne på følelser som jeg ikke tillater meg selv å kjenne i dagliglivet og til å være her og nå. det må jeg fortsatt øve meg på. jeg er tilbake i neste uke. fridager fra jobb, og nøkkelen til leiligheten leveres inn i morgen. i neste uke er det ikke mer flytting eller jobb eller kaos fra utsiden. i alle fall... ja. 

nei.
jeg tror jeg kommer tilbake i neste uke.
det skal ikke være press.
ikke tidspress. ikke krav. blogging skal være gøy.

akkurat nå har jeg behov for å være meg.
kjenne. føle. eksistere. gråte. sove. gråte.
være sint. være redd. kjenne på det. 
være ensom. kjenne på det.
ha panikk og pusteproblemer og kjenne på det.


snakkes.



7 kommentarer:

smilet sa...

Jeg forstår deg. Jeg gjør det. Hatt det sånn selv man ge ganger, og da må man bare ta en liten pause. Samtidig håper jeg jo også at du snart ønsker å skrive litt igjen for jeg følger deg og har stor glede av å se fremgangen din tross alt. :) Lykke til med alt!!

Laila sa...

Bruk den tiden du trenger,du er viktigst i livet ditt,ta vare på deg selv <3

Lisbeth sa...

Den viktigste i livet ditt er deg, så det er bra at du tar hensyn til hva du trenger :o)

Ha en fin bloggpause, og kom tilbake når du føler for det :o)

Nadia Bergesen sa...

Ta vare på deg selv, vakre jente!
som sagt over her; det viktigste i livet ditt er deg selv.
Stor klem

Caroline sa...

Det er klart du skal ta en pause, hvis det er sånn du føler deg. Ditt wellbeing er viktigst tross alt.
Ta vare på deg selv ♥

Anonym sa...

Noen ganger er det nødvendig å trekke seg tilbake. Tenke over hvor man er og hva man vil gjøre videre.
Tror det er helt nødvendig når man har vært så syk som du har og så lenge. Du har delt mye og det har vært nyttig både for deg og mange av oss lesere. Men Vi mennesker er sårbare, vi trenger å verne om oss selv. Det er vi personlig og bare vi som kan ta vare på "skjæla " vår.
Når du skal blogge Annika, skal det være for din egen del, for at du har nytte av det. Oss lesere har du ingen ansvar for, HUSK DET.
Det blir feil når man får dårlig samvittighet for at man ikke oppdatere blogg, facebook, twitter ol.
Ta en velfortjent pause.!!! Og når du er igang igjen. Blogg for din egen del, ikke gjør det for at du tror at alle forventer det av deg.
Vær kritisk med hva du deler, ta vare på deg selv, og selg ikke sjæla di til alle oss ukjente.
Du er unik, fantasisk og enestående ikke fordi du blogger, er flink, har blitt friskere,eller noe annet. Men du er fantasisk fordi du er ANNIKA. Kun i kraft av å være deg selv. HUSK DET.

Stell godt med Annika, gi henne masse kjærlighet, tålmodighet og masse omtanke og ikke glem Vern om henne ikke selg henne til hvem som helst....Så vokser hun, og vil bli sterkere, og en styrke for seg selv og andre. Og vil spre masse varme rundt seg.

Lev Annika i tro mot ditt hjerte.
Bevar ditt hjerte

Klem fra Minda

Marthe sa...

Vil være her når du kommer tilbake! Bruk den tiden du trenger! Blogg skal være noe som gir deg noe, ikke noe som gir tankekaoset enda mer kaos <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive