torsdag

Hei.




Jeg er i Santiago de Compostela.
Det er sa vakkert.
Det tar pusten fra meg.
Jeg har mange ord.
Tusenvis.
Gnagsar og blemmer og vondt i bein.
Men det gjor ingenting.
Jeg er forelsket.
I veien.
Og jeg har forstatt et og annet.
Skriver med engelsk tastatur.
Jeg har hjertevondt ogsa.
Fikk et sjokk, na nettopp.
Men det gjor ingenting, for jeg har det bra.
Jeg mestrer dette. Jeg handterer det.
Heldigvis.

Matte bare si hei.
Lover mange ord fra mandag av.
Lover.



Somewhere between a whisper and a roar
Somewhere between the altar and the door
Somewhere between contented peace and always wanting more
Somewhere in the middle You'll find me

2 kommentarer:

Solveig @ poona sa...

Jeg blir så glad! Tenker tilbake på hvor du var, ordene du skrev, og ordene du skriver nå. Alle dager er kanskje ikke skyfrie, men nå er det i det minste gode muligheter for å ta innover seg de skyfrie dagene også, selv om noen alltid vil være grå.
Så ja.. Det gjør meg vanvittig glad å lese oppdateringene dine! Alt du får til, hvis du vil.

Jeg sitter og gliser!

June sa...

Du er som ingen annan <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive