onsdag

Bortevekke.


på grunn av en del skolearbeid og andre ting for tiden- blant annet
et helt ekstremt behov for søvn, noe som er mye takket være medisiner og økt dose antar jeg
 (i går skulle jeg bare ta en ettermiddagslur før jeg fortsatte med praksisoppgaven, la meg 1715 og våknet 2030... la meg en time etterpå..), må jeg nesten ta en bloggpause i noen dager.
prioritering.

skulle det være noe, er det bare å ta kontakt på mail eller facebook (det er dere velkommen til uansett). 
Det hender jeg glemmer av å svare på mail i blant, men da er det bare å sende på nytt og så skal jeg svare så snart jeg kan! 




0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive