fredag

Det fineste jeg vet.

mars/april 2009

6 kommentarer:

Marthe sa...

Nydelig bilde Annika! Så skjønne dere er sammen! Vet du hva, jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har kommentert hos på utrolig lenge! Men, husk at jeg leser hvert eneste ord du skriver og jeg beundrer virkelig måten du beskriver hvordan du har det. Jeg skal bli flinkere! Ønsker deg en så god helg som mulig <3 Stå på, jeg heier på deg, og jeg VET at du kommer til å klare akkurat det du vil når tiden er inne for det <3

Linda sa...

De er de beste vesenene på hele jorda. Kanskje min hund og din hund kan bli venner når jeg flytter tilbake til Tromsø. :)

Annika sa...

Marthe: takk skal du ha <3 det gjør ingenting om du ikke kommenterer, altså ;)

Linda: skal du flytte tilbake? :-) de kan nok helt sikkert bli venner!

valiumsvalsen sa...

Herlig! Dyr er så verdifulle<3

Marie sa...

Har du bursdage i dag?

Annika sa...

nei, jeg har bursdag i oktober ;)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive