mandag

Usikker is på dammene.

bilde: tatt sommer 2009, fredrikstad.

Mandag. Og jeg, jeg er ikke på skolen. Offisiell versjon: kom sent hjem, i natt og la meg nesten ikke før det var blitt morgen (dette er sant). Sannheten: jeg får egentlig ikke puste.

egentlig vet jeg ikke helt hva jeg skal si eller hvor jeg skal gjøre av meg. turen til Hammerfest var okei nok, trivelig å tilbringe litt tid sammen med både pappa og lillesøster, samt bestemor og bestefar. I natt kom jeg hjem igjen, og godt er det. Det er usikker is på dammene. Jeg er sliten. 

1 kommentarer:

MHenriette sa...

Vittig bilde, siden det står fremme på sommeren! :P

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive